Nos, az történt velem a mai napon, hogy nem tudom elhagyni a számítógépet. Ez havonta egyszer rám szokott jönni és ilyenkor kitalálok mindenféle ürügyet, hogy miért kell nekem még itt ülnöm...ezúttal blogot csináltam. Persze azért elárulom, hogy értek külső hatások is némely egyéb bölcsészek személyeiben, akik ösztökéltek eme cselekedetre...de természetesen nekem sem akadt jobb dolgom. (illetve akadna, de most valahogy nincs hozzá lelki erőm...)

Ed jóvoltából még egy aprósággal színesebb lett az életem:

https://www.youtube.com/watch?v=qUZppD_Zd0s

Sajnos a Pippi által rámkeresztelt Nina név már foglalt volt, így kénytelen voltam magam Nina"NullNull"-nak beírni. Nem baj, ez amúgyis az alliterációk napja.

Most megyek, majd mindenféle mást még máskor.

Nina

 

Szerző: Nina00  2008.11.15. 14:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nina00.blog.hu/api/trackback/id/tr55770369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása