Kurzusfórum
Bezár  
 

Informatika és könyvtárhasználat (BBN-XKT-101)

 
  
 
 
 
  
 
 
    
 
 
 
 
  
 
 
176A
Adatok | Válasz erreTegnap 23:57
édes istenem, ne vegyétek már ennyire komolyan ezt az egészet...
kedvesek vagytok, hogy így "aggódtok", de majd én izgulok magamért, ha úgy érzem, szükséges.
 
175E
Adatok | Válasz erreTegnap 23:04
tudom, hogy előttem is kifejtették már, de te komolyan gondolod, hogy egy ilyen kérdés után nem fognak meghúzni??? :D
Előzmény: <170> A, Tegnap 20:36 
 
174A
Adatok | Válasz erreTegnap 21:01
nem jelentettem be, hogy puskázni fogok, pusztán feltettem egy kérdést, azt hiszem, ezt megtehetem, amúgy köszönöm, hogy értékes választ adtál... de legalább feddhetetlen maradtál...
 
173D
Adatok | Válasz erreTegnap 21:00
a vizsgán meg lehet próbálni puskázni, de a kurzusfórumot az oktatók is olvassák...
tehát ha én most nem D lennék, hanem S.G. (professzor) az akár elég kínos is lehetne...
kellemes vizsgázást!
 
172C
Adatok | Válasz erreTegnap 20:59
Kedves A. Lehet, hogy nem a legjobb helyet választottad arra, hogy ezt megkérdezd.. nemértem az ilyen embereket. mindegy. tanulj csak nyugodtan.
Előzmény: <170> A, Tegnap 20:36 
 
171B
Adatok | Válasz erreTegnap 20:57
Simán :D
 
170AAdatok | Válasz erreTegnap 20:36
sziasztok!
hülye kérdés nyilván, de azért mégis. lehetett puskázni a vizsgán?:):$
köszi puszi
Szerző: Nina00  2009.01.22. 15:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nina00.blog.hu/api/trackback/id/tr78895733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása